
Bülent ALTINOK
İdari ve Mali İşler Şube Müdürü
1964 yılında Erzincan'da doğdu. 1981 yılında Osmaniye Atatürk Lisesi'nden, 1985 yılında Erzurum Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nden mezun oldu. 1988 yılında Diyarbakır ili Silvan ilçesinde yedek subay olarak askerlik görevini tamamladı.
1993-1998 tarihleri arasında Adana Emniyet Müdürlüğünde memur olarak çalıştı. 1998 yılında kurumlar arası geçiş yaparak 2004 yılına kadar Osmaniye İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde sivil savunma amiri ve döner sermaye saymanı olarak göreve başladı. 2004-2005 tarihleri arasında Diyarbakır İl Tarım ve Orman Müdürlüğünde İdari ve Mali İşler Şube Müdürü; 23.05.2005-18.10.2005 tarihleri arasında Batman İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Kırsal Kalkınma ve Örgütlenme Şube Müdürü; 2005-.2007 tarihleri arasında Diyarbakır İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde İdari ve Mali İşler Şube Müdürü; 09.04.2007-16.07.2007 tarihleri arasında Diyarbakır İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Kırsal Kalkınma ve Örgütlenme Şube Müdürü; 2007-2010 tarihleri arasında Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde İdari ve Mali İşler Şube Müdürü; 2010-2012 tarihleri arasında Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü İl Müdür Yardımcısı, 2012-2014 tarihleri arasında Adana İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde İdari ve Mali İşler Şube Müdürü olarak görev yaptı. 2014 -2019 tarihleri arasında Tunceli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şube Müdürü olarak görev yaptı.
24.10.2019 tarihinden bu yana Osmaniye İl Tarım ve Orman Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şube Müdürü olarak görev yapmaktadır.
Bülent ALTINOK evli ve 2 çocuk babasıdır.
Şube Müdürlüğünün Görevleri
- 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu hükümleri çerçevesinde kiralama, satın alma ve benzeri işleri yapmak, temizlik, güvenlik, aydınlatma, ısınma, bakım, onarım, tasıma ve benzeri hizmetleri yapmak/yaptırmak,
- İl müdürlüğüne ait mevcut binalarının bakım, onarımları ile ihtiyaç duyulan bina ve arazilerin kiralama, satın alma, kamulaştırma gibi işlemlerini yürütmek, 9/11/1983 tarihli ve 2946 sayılı Kamu Konutları Kanunu ve 23/9/1984 tarihli ve 18524 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Konutları Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde tahsis komisyonu oluşturmak, puanlama tahsis ve benzeri işlemleri yürütmek,
- İl müdürlüğüne ait taşınır ve taşınmazlarına ilişkin işlemleri ilgili mevzuat çerçevesinde yürütmek. Demirbaş ve tüketim malzemelerinin devir, teslim ve benzeri işlemlerini yapmak,
- İl müdürlüğünün genel evrak ve arşiv faaliyetlerini düzenlemek ve yürütmek, il teşkilatının personel web sitesini oluşturmak, il teşkilatının görevleriyle ilgili iş ve işlemleri bilgisayar ortamında yapmak ve güncellemeleri takip etmek, Yönetim Bilgi Sistemine ilişkin hizmet ve çalışmaları yapmak,
- İl müdürlüğü personelinin daha etkin ve verimli hizmet yapabilmesi için hizmetiçi eğitim programları düzenlemek ve il müdürlüğüne ve Bakanlığımız kuruluşlarına aday olarak açıktan ataması yapılan personelin kuruluşlarla koordinasyonu sağlayarak aday memurların eğitimini yapmak, sonuçlarını Personel Genel Müdürlüğüne bildirmek,
- İl müdürlüğünün ihtiyaç duyduğu araç, makine, alet ve benzeri araçlar ile bunların yedek parçalarının alımı, dağıtımı, transferini yapmak ve ikmal sistemini oluşturmak, 5/1/1961 tarihli ve 237 sayılı Taşıt Kanunu ve Taşıt Yönetmeliği çerçevesinde taşıtlar ile ilgili tüm hizmetleri yürütmek,
- İl müdürlüğünde iç kontrol sisteminin kurulması ve isletilmesi ile ilgili çalışmaları yapmak ve koordinasyonu sağlamak,
- İl müdürlüğü personelinin atama, yer değiştirme, terfi, özlük ve mali hakları ile ilgili tüm iş ve işlemleri yapmak,
- Sivil savunma, seferberlik hizmetleri, yangından korunma vb konularda mevzuatına uygun faaliyette bulunmak,
- Bilgi işlem sisteminin kurulması ve sağlıklı çalışmasını temin etmek,
- İldeki yayın malzemeleri ile ilgili hizmetleri yürütmek,
Diğer mevzuat ve İl müdürü tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak.